Indlægget er opdateret d. 20.10.22 med referat af generalforsamlingen, formandens beretning – Ole Michaels præsentation – Reduceret el-afgift Indlæg v. Nils – Sparenergi – Nye med og deltagerlisten mv.)
(Opdateret d. 23.5.22 – med Parasollens underskrevne regnskab) (Opdateret d. 10.6.22 med indlægsholder Ole Michael Jensen)
Indbydelse og program til Parasollens Seminar 2022, på hotel Severin i Middelfart
Prisen for at deltage i seminaret er kr. 2.600,- Ønskes ingen overnatning er prisen kr. 1.900,-
Tilmelding til regnskabsfører Poul Lehn Jensen, pt.jensen@post.tele.dk
Tilmelding og Betaling senest den 15. juni 2022 på Parasollens konto i Nordea 9255 – 348 390 784 1
VIGTIGT! – Husk at oplyse:
– Navn på fond/feriehusadministrator
– Navn/-e på deltagere
Der sendes en bekræftelse på mail, når betalingen er registreret.
Ved afbestilling efter deadline vil deltagergebyret være tabt.
Prisen dækker – ud over lokaler og mødeforplejning følgende:
Torsdag:
Morgenbuffet, frokostbuffet, eftermiddagskaffe, middag og overnatning i enkeltværelse samt drikkevarer til maden.
Fredag:
Morgenbuffet, formiddagskaffe og sandwich og vand ”to stay or to go”
Torsdag d. 15. september 2022:
Fra kl. 09:30 – Morgenbuffet
10:00 – 12:00 Torveaktiviteter (leverandører til fondene samt et forsøg på at finde nye med særligt fokus på “Optimering og bæredygtighed”) – Hvis i har mødt eller kender i nogen, derude, så giv os et praj.. alle input er velkommen.
12:15 – 13:15 Frokost
13:15 – 13:30 Pause
13:30 – 15:30 Velkomst og oplæg om temaet Energioptimering og bæredygtighed i sommerhusene v. Ole Michael Jensen, Professor og ankermand i et forskningsprojekt om el-besparelser i sommerhuse
15:30 – 16:00 Kaffe og indskrivning samt registrering til generalforsamlingen
16:00 – 17:30 Generalforsamling
17:30 – 18:30 Vidensdeling og opvarmning
19:00 – Jubilæumsmiddag – Parasollen – 25 år i 2020 (stiftet d. 28. oktober 1996)
Fredag d. 16. september 2022:
07:00 – 09:00 Morgenmad
09:00 – 11:30 temaet fortsat “Optimering og bæredygtighed”
11:30 – 12:00 Tak for i dag – Sandwich to go’
Dagsorden til generalforsamlingen torsdag d. 15. september 2022 kl. 16:00
Valg af dirigent.
Aflæggelse af bestyrelsens beretning for det senest forløbne år.
Fremlæggelse af årsregnskab til godkendelse.
Indkomne forslag skal være bestyrelsen i hænde senest den 15. august 2022, hvorefter forslag udsendes til alle medlemmer 14 dage før generalforsamlingen.
Fastsættelse af kontingent for det kommende regnskabsår.
Fremlæggelse af forslag til budget til godkendelse.
Valg af bestyrelse og suppleanter
På valg er:
3 bestyrelsesmedlemmer for 2 år
Nils Petersen (Feriefonden for medarbejdere i Bornholms Regionskommune)
Annette Eg Kristiansen (Københavns Kommunes Feriefond)
Dora Bach (Feriefonden for ansatte ved Jammerbugt Kommune)
1 Suppleanter:
Allan Zilmer Øhlenschläger, Århus Magistrat Kommune (2 år)
Valg af revisor og revisorsuppleant
Suppleant Jes Hansen, Region Sydsjælland – (for 2 år)
Eventuelt
Evt. Indkomne forslag udsendes sammen med det godkendte, reviderede regnskab, samt den endelige dagsorden senest 14. dage før generalforsamlingen.
Medlemmer opfordres til opstilling og deltagelse i valgene
Med forbehold for ændringer
*** Herunder finder du materialet fra seminaret på Severin d. 15 og 16 september 2022 ***
Energirenovering – Sparenergi v. Henrik Sohl
Klik her for at åbne sparenergi i sommerhuse i et nyt vindue -> Sparenergi-Sommerhus
Hvor foregår seminaret?
Sidst jeg så noget omkring deres seminar var fra bestyrelsens nyhedsbrev den 6. januar 2022, og der står der Severin i Middelfart.