Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #2996
    Lars KildedalLars Kildedal
    Deltager

    Kære alle
    Enjoy Resort i Gråsten har indført nogle restriktioner for os der ikke udlejer gennem dem. Det betyder, at vi ud over at skal betale kr. 30.000,- årligt hvor dele af det går til drift af vandland og centret, skal vi nu til at betale kr. 12.000,- årligt, for at få ret til service fra centret. For vores vedkommende bruger vi ikke deres service, men betaler 1:1 for det vi får. Pedelopgaver og rengøring. Det udelukkes vi nu fra hvis vi ikke indgår aftale. Jeg syntes det er et usmageligt eksempel på at presse os ind i en aftale vi ikke har brug for. Jeg får at vide at vi næsten er de eneste der ikke har indgået aftalen. Hvad siger i andre der har huse dernede.?
    Så vi har brug for råd til samarbejde med Pedel og rengøring i området. Nogen der har nogle gode bud hører vi gerne om det.

    Hilsen Lars Kildedal
    Feriefonden Vesthimmerlands kommune.

    #2998
    Inger LarsenInger Larsen
    Deltager

    Hej Lars
    Vi var nogle feriefonde – både private og offentlige, der for nogle få år siden holdt møde med Feriecenteret. Og der var der mange forskellige praksis hos de forskellige fonde.
    Her blev der aftalt forskellige muligheder for at benytte sig af Feriecenteret og deres forskellige tilbud. Alt sammen var det med betaling for forskellige tilbud hos Feriecenteret.
    Du er velkommen til at kontakte mig – iel@rn.dk eller 2284 6390

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.