- Dette emne har 4 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 1 år af .
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Hej alle,
Vi opstiller regnskabet i exce. Desværre møder vi tit udfordringer, og bruger derfor ualmindelig meget tid på opstillingen af regnskabet.
Hvordan gør i andre det?
Bruger i et program eller er det blot i excel?
Hej Danijel
Når du skriver regnskab, mener du så årsregnskab eller den daglig bogføring?.
Vi bruger economic til den daglig bogføring, en regnskabs program som er nemt at tilgå, og alle vores bilag ligger også gemt i det og lejeindtægter kan indlæses via en fil.
Vh
Lone
Hej Lone,
Jeg tænker til årsregnskabet.
Vi bruger Excel, men jeg må tilstå at det har jeg nogle meget kompetente regnskabsfolk til at gøre. Når det er sagt, så kan der dog være udfordringer med at omkostnignskategorierne er noget grovkornede, og det ikke lige er klart hvilke “underomkostninger” der hører til under hvilke hovedkategorier.
Mvh
ClausP
Hej Danijel
Vi benytter excel til bogføring og opsætning af årsregnskab. Årsregnskabet er en integreret del af regnearket. Dvs. Når vi har bogført de sidste posteringer, så er regnskabet (den talmæssige del) fiks og færdigt. Jeg kan sende dig en tom kopi af arket, hvor du kan indføre jeres samlede tal for året i regnskabsdelen, hvorefter årsregnskabet skulle være kunne udtrækkes. Send mig en mail på nipeprivat@gmail.com, hvis det har interesse.
Nils Pedersen, Bornholm og Parasollens bestyrelse.