- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 8 måneder af .
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Hvordan håndterer I den nye praksis om brugerbetaling for aktiviteter på stedet? Betaler lejerne selv for det de booker, eller refunderer I udgifterne når rabatbeløbet på de 2.400 kroner er opbrugt?
Synes det bliver en administrativ svær opgave fremadrettet og der er ikke meget hjælp at hente på stedet.
Rabatbeløbet kan hurtigt blive brugt når det f.eks. koster 100 kroner at booke en padlebane og vi kan frygte at det bliver bekosteligt hvis vi skal have alle udgifterne af brugen af aktiviteterne. Man kan selvfølgelig vælge at hæve lejeprisen, men det hus vi har på stedet er det vi har lavest udlejningsprocent på. Synes virkelig det er en udfordring så gode ideer modtages.