Claus PalleClaus Palle
Deltager

Hej Torben,

Vores it-leverandør Bookhus har arrangeret en aftale med HomeCharge der opererer med Monta app’en – dvs. det hele afregnes over app’en uden vores indblanding. Aarhus Universitets Feriefond har fået 10 ladere monteret her i foråret, og indtil videre fungerer det fint.

Dansk Kabel-TV er underleverandører på installationen, og det er forløbet fint også. Et enkelt sted glemte man at kaste et hul til efter en ny stander, men det blev fikset.

De få “distress calls” jeg har fået fra brugere mht. app’en har mest været af “fejl 40” typen. Folk kan ikke blande deres øvrige abonnementer og brikker ind i det, så går det galt. Jeg har endnu ikke el-bil selv, men vejledningen til app’en fylder en side, og jeg har downloadet app’en, og den virker overskuelig.

Da vi gik ud i samlet flok (jeg ved ikke hvor mange andre der endte med at gå med), så var der en rabat på 500 DKK pr installation. Ikke nogen herregård, men spørg Benjamin Eibye hos HomeCharge om I ikke kan komme med på lignende vilkår. Jeg har ikke erfaringer med andre udbydere, men vil stadig anbefale HomeCharge fordi det har været en god proces, og tingene virker.

Venlig hilsen

Claus Palle
Aarhus Universitets Feriefond